Afwezigheid melden

Op dinsdag 21 mei zal er een router worden vervangen welke de uitgaande telefonieverbinding verzorgt. Bij het omzetten zal er een korte onderbreking zijn welke is gepland om 12:00 uur.

De verwachting is dat de onderbreking enkele minuten tot 30 minuten zal duren.

Alvast excuses voor enig ongemak en bedankt voor  het begrip.

Ziek

Indien een leerling door ziekte niet naar school kan komen, dan kan dit door de ouder(s)/verzorger(s) tussen 8.00 uur en 9.00 uur telefonisch worden doorgegeven op de absentielijn: 0314 - 727111. De volgende dag hoeft deze melding niet opnieuw gedaan te worden. De eerste dag van de ziekmelding komt er een ziekmelding ( ZT) in magister te staan, de dagen daarop volgend wordt het een ON registratie, op het moment dat de ouder het kind weer beter meldt dan passen wij de ON- registratie aan in een ziekmelding.

Indien een leerling ziek naar huis gaat, meldt hij/zij zich bij de pitstop; er wordt dan telefonisch contact opgenomen met een van de ouder(s)/verzorger(s).

Afwezig i.v.m. dokters- of tandartsbezoek

Indien een leerling een les niet kan bijwonen, bijvoorbeeld vanwege dokters- of tandartsbezoek, dan kan dit door de ouder(s)/ verzorger(s) telefonisch doorgeven worden op de absentielijn: 0314 727111, vóórdat de leerling afwezig is.

Verlof wegens bijzondere omstandigheden

Verlof wegens bijzondere omstandigheden kan worden aangevraagd via het aanvraagformulier vakantie en verlof (Aanvraagformulier vakantie-en verlof). Deze kan gemaild of ingeleverd worden aan/bij de pitstop (info@panoralyceum.nl).

Bewegingsonderwijs

Indien een leerling niet mee kan doen aan de les bewegingsonderwijs, meldt hij/zij zich met een briefje van de ouder(s)/verzorger(s) aan het begin van die les bij de vakexpert bewegingsonderwijs. De vakexpert bepaalt dan, samen met de leerling, een vervangende activiteit.