Onderwijsaanbod

Onderwijsmogelijkheden voor onze leerlingen

Ben je nieuwsgierig? Stel je graag vragen? Kijk je verder dan je neus lang is? Wil je aantrekkelijk onderwijs met veel ruimte voor creativiteit? Dan ben je op het Panora Lyceum op je plaats. Wij bieden mavo, havo, atheneum en gymnasium aan. Zowel tweetalig, als gewoon Nederlandstalig.

Ons onderwijs sluit aan bij jouw kwaliteiten en jouw talenten. Er is volop persoonlijke aandacht en er zijn mogelijkheden tot extra uitdaging. Zo hebben wij een uitblinkers-en hoogbegaafdheidsprogramma, geven wij les in thema’s en zijn er allerlei internationaal gerichte activiteiten.

Ontdek wat jouw mogelijkheden zijn

Onderwijs in thema’s

Op het Panora Lyceum besteden we veel aandacht aan het aanbrengen van meer samenhang tussen de vakken. Daarom geven wij ons onderwijs vorm in thema’s. Benieuwd naar onze thematische aanpak? We vertellen je er graag meer over!

Meer over onderwijs in thema's

Naar de brugklas

Zit je in groep 8 en ben je ook zo nieuwsgierig naar je volgende bestemming? Kom dan eens kijken op het Panora Lyceum, een fijne eigentijdse school waarmee je straks wereldwijs de toekomst in stapt!

Niet alleen voor jou, maar ook voor ons is het een groot avontuur. Eén ding is zeker: hoewel we allemaal verschillend zijn, het Panora Lyceum is er voor iedereen met een mavo-, havo- of vwo-advies!

Meer over de overstap